San Francisco

Hoi lieve vrienden en familie,

Dag 1 / 25.7

Onze dag begon vroeg. Om vijf uur ’s ochtends stonden we op en om zeven uur waren we al ingechekt en konden we door naar de douane. We hadden nog even tijd om te ontbijten met vrienden die toevallig dezelfde tijd vlogen.

Om tien uur zaten we in de lucht en na elf uur vliegen kwamen we aan in San Francisco, Californië.

We kwamen om half twaalf lokale tijd aan, waardoor we nog een hele dag hadden.

Ook in San Francisco loopt alles heel soepel. Van het vliegtuigtrein naar de metro en we rolde bijna vanuit de metro het hotel in. Overzichtelijk en niet te druk. Amerika 2252

Amerika 2303Het hotel zit aan de Market Street, een grote straat. We hebben de straat afgelopen en China Town bezocht. In die wijk zou je bijna twijfelen of je wel het juiste vliegtuig hebt genomen. Amerika 2280.JPG

Amerika 066

’s Avond hebben we wat gegeten in een hippe hal met verschillende tentjes en een bar.

Dag 2 / 26.7

Half 8 werden we wakker na een fijne nacht. Geen last van de jetlag. Een uurtje later zaten we aan een ontbijt met een grote kop koffie en om elf uur hadden we een fiets gehuurd bij Fisherman’s Wharf zodat we konden fietsen over de Golden Gate Bridge.Amerika 2336

Langs de Palace of Fine Arts

Amerika 2329De Bridge was verstopt in de wolken en het was dan ook even flink klimmen met de fietst maar na afloop een lekkere steile daling. De temperatuur in SF is ongeveer 20’C maar boven op de brug was het in de wolken en wind een stuk kouder.

Amerika 2367

Amerika 2376

Liefs, Liedewei

4 thoughts on “San Francisco

1. Heeeyy liedewei! Het ziet er allemaal echt onwijs leuk uit!!! Wij gingen vorig jaar in SF naar een of ander uitkijkpunt(ik heb geen flauw idee hoe het heet, sorry) en daar had je een heel mooi uitzicht over de stad. Dus ik vroeg me af of je daar nog heen ging? Want het was zeker de moeite waard. Nou heel veel spaanse kusjes van deze vrind en nog heel veel plezier!

2. Dag lieve twee,
    Een hele mooie reis!
    Het etentje van voor Amerika houden jullie tegoed. Ik was in de war was zelf al op vakantie.