Monterey

Dag 3 / 27.7

’s  Ochtends zijn we nog vroeg op pad gegaan om nog een stukje levendigheid van San Francisco mee te maken. Onder andere een markt op de Market Street en een nog even een heuvel op en af naar het markante gebouw, Transamerica Piramid naast China Town. Amerika 2424

San Francisco verlaten met de Uber Taxi naar San Leandro om de Jucy RV op te halen. Bij de eerste Walmart bezoek kwamen we er achter dat de auto niet sloot dus moesten we terug.Amerika 2484

Een andere Jucy gebruiker waarschuwde ons voor de grote wildfires in de Big Sur. Maar omdat we geen astma problemen hebben, durfden we het aan. Amerika 255

’s Avonds kwamen we aan op onze eerste camping in Marina Dunes, wat bedekt was door de mist. We hebben om 8uur in het donker al ons bed in het penthouse op het dak op gemaakt. Omdat we in het donker niet het bed vonden in de Van.

Dag 4 / 28.7

We hadden zomaar tot half negen geslapen. Voor de middag kwamen we aan in Monterey.Daar over de fisherman’s warf gelopen, Amerikaanse folklore.Amerika 274

Amerika 2468Amerika 270Even heel erg moeten zoeken om bij de gate voor de 17-miles drive te komen. Intussen werden we beloond met herten die zomaar opdoken en prachtige zichten op de Pacific Ocean. Tijdens ons Jucy-ritje zagen we de  kust, golfen vlak bij de zee, cipressen en weer die frisse mist.Amerika 2495

Hier golven ze op de 17-Miles Drive. Het schijnt een hele dure, maar geliefde golfplek te zijn op dit schiereiland. Amerika 310

Terug op de camping stond een andere camper op onze plek! Kennelijk zijn we vanmorgen uitgecheckt,terwijl ik 2 nachten had gereserveerd. Oplossing : op de enige lege plek staan en de volgende ochtend vroeg vertrekken voor een strandwandeling.
Liefs,Hilde

3 thoughts on “Monterey

1. Dag dames, wij zijn inmiddels terug van onze Tour noord Holland. Volgen nu jullie belevenissen en genieten van jullie verhalen en foto’s.